SMKBA 1982 Community


Khas Untuk Bekas-bekas Pelajar SMKBA Yang Lahir Dalam Tahun 1982
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in
Latest topics
» Guna prepaid Tune Talk Dapat Point Tebus Tiket Air asia
Tue Jun 21, 2011 12:41 pm by ASBN

» ByPass FIREWALL dari Opis/pejabat yang Admin Block!!
Mon Oct 18, 2010 3:35 pm by norfazri

» WALIMATUL URUS
Mon Oct 18, 2010 2:31 pm by norfazri

» haloooo.......
Wed Oct 06, 2010 12:07 pm by abob82

» Koridor oh koridor
Sun Aug 08, 2010 3:49 am by ajim

»  10 fitrah manusia cantik
Tue Aug 03, 2010 11:15 am by hafizhawari_82

» Orang yang Berakal
Mon Aug 02, 2010 10:45 am by hafizhawari_82

» Mohd Azim YB....Topik Khas Untuk Mu..
Sun Aug 01, 2010 3:25 am by ajim

» Cerita Lucu: Kisah Tiga Pemuda Kampung
Fri Jul 30, 2010 4:38 pm by hafizhawari_82

Top posters
^^DaUnKeToM^^
 
abob82
 
hafizhawari_82
 
ahnoi
 
badlock
 
Emelly_HdeW
 
Yop pi'ee
 
pejie_kunyit
 
caoi
 
bogat82
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 Biar aku le yang undang dulu....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
zUe_SeIn
CiKgU saNdArAn
CiKgU saNdArAn


Posts : 53
Join date : 13/02/2009
Age : 33
Location : Jay Bee

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 4:30 pm

kah kah kah kah kah kah ....hak hak hak hak.....ilang tensen aku tgk kome ni...hikhikhik...slurpsss......kuat siyot aku gelaaakkkk..ehm mcm2... Laughing ikon ketawa guling guling takde plak....
Back to top Go down
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 8:03 pm

ko nyer pantun tu farid dr dulu pai skang mcm tu la xbrubah...
xkena lngsung... lol!
Back to top Go down
nmfaridh11
cIkGu tAdIkA
cIkGu tAdIkA


Posts : 37
Join date : 13/01/2009
Age : 34
Location : Kuala lumpur

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Wed Mar 04, 2009 6:59 pm

tu maknenye aku x lupe daratan...
lain la ko, reti berenang...dah berenang x reti2 nak pulang ke darat...
Back to top Go down
http://www.cimbaviva.com
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Wed Mar 04, 2009 7:33 pm

sape soh berenang..naik PERSONA sudah hahahah... What a Face
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Thu Mar 05, 2009 8:50 am

Persona yang menggunakan rim sukan...

Nak naik!!
Nak naik!!! bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
bogat82
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 105
Join date : 07/02/2009
Age : 34
Location : penang

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Thu Mar 12, 2009 6:25 pm

haaaa...tau punbahasa yg bleh difahami..knker senang...nk kutuk pun biarlh org yg dikutuk tue paham...aperlh ko farid...hehe...tp..trasa gak aku bila ko ckp tue...yerlah..aku nie pun tak penah blik kg lepak ngan member2...sbb tak tau korang lepak mana..hehe..so aku lepak umah jelah....tp hritue..kena gak aku berdas-das tembakan dri ajim....hehe...brdesing gak telinga aku menahannya...hehehe...ajim...sory...keter persona rim sukan...?best tue...nk naik...hehe..
Back to top Go down
syukry



Posts : 7
Join date : 12/03/2009
Age : 34
Location : seri kembangan

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 16, 2009 9:30 am

wan, bachelor party bile? hahaha
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 16, 2009 10:57 am

bACHELOR PARTY??

Huhahaha...
aku takde hal....
Ade bahan ke??
Setan n Tonik jgn dilupakan...
Wakakakaka... Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 16, 2009 4:35 pm

wei anak niwan ni tau nk party jer..ko g naik keretapi la hehehe afro

party2 ni xbaek la... What a Face
Back to top Go down
bogat82
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 105
Join date : 07/02/2009
Age : 34
Location : penang

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 16, 2009 5:06 pm

aku sokoooooooooooooooooong.............................partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..... cheers cheers cheers
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 17, 2009 6:30 am

Btoi Jib....
Tak Baeek.... rendeer rendeer

p/s:jgn lupe mintak rokok...... scratch
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
syukry



Posts : 7
Join date : 12/03/2009
Age : 34
Location : seri kembangan

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 17, 2009 12:39 pm

bachelor party dlm train! from kl central to tapah road
wahaha gile awesome
najib anak matsaman dok atas bumbung train. ko slumdog kasta rendah
nanti aku hulur makanan ikut tingkap.wahahah!
bogat ko kat penang kan.ko party sorang2 wahahah

ps: rokok merbahayakan kesihatan
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 17, 2009 1:19 pm

Puh!!
Sib baek nama aku x appear dlm list slumdog Shook Hippi nih....

P/s: Shook Hippi....aku nak lepak setudio ko....
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 17, 2009 2:26 pm

pergh agak2 la shook anak niwan slumdog tu hahaha...
tp xpa ko ttp cool brado... afro

wat doa selamat jer la wei... affraid
Back to top Go down
bogat82
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 105
Join date : 07/02/2009
Age : 34
Location : penang

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 17, 2009 3:36 pm

hahaha...ko kalau ader party...sure aku turun dr penang punyalh...heheh..wei anak niwan...ko dh rock sekarang ek...hahaha...
Back to top Go down
ajim
CiKgU saNdArAn
CiKgU saNdArAn


Posts : 95
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : tapah aje...

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Wed Apr 01, 2009 3:04 am

bogat82 wrote:
haaaa...tau punbahasa yg bleh difahami..knker senang...nk kutuk pun biarlh org yg dikutuk tue paham...aperlh ko farid...hehe...tp..trasa gak aku bila ko ckp tue...yerlah..aku nie pun tak penah blik kg lepak ngan member2...sbb tak tau korang lepak mana..hehe..so aku lepak umah jelah....tp hritue..kena gak aku berdas-das tembakan dri ajim....hehe...brdesing gak telinga aku menahannya...hehehe...ajim...sory...keter persona rim sukan...?best tue...nk naik...hehe..

udah le bogat...
harap sembang kmu je....
idak gak nmpak muke..... Evil or Very Mad
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Apr 06, 2009 7:28 am

Salam semua,

Kepada yang sudi menghadirkan diri pada majlis bersejarah aku baru-baru ini...
Aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi datang....
Seronok aku tengok ramai kengkawan datang....
Aku ngn wife aku terharu n gumbira yang teramat....
Tq setinggi penghargaan...
Setinggi awan di langit biru....

p/s: Rumah aku diserang sakit perut..mungkin disebabkan kontrek kenduri kawen tuh...ceh...korang tak kene ke??? lol! lol! lol!
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
nmfaridh11
cIkGu tAdIkA
cIkGu tAdIkA


Posts : 37
Join date : 13/01/2009
Age : 34
Location : Kuala lumpur

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Apr 13, 2009 8:24 pm

betui tu jim.Ko tgk ar bogat mengata aku. x hengat punyer...woi bogat, stakat cakap jek kencang x payah ar...
kalau ko kata sepoyo2 aku pun tiap2 mgu gak aku blk tapah woi...ingat gak kg halaman beb...xde plak lupa lepak ngan memember woi...
takat dok penang bukan jauh beno blk tapah woi...pegedahh!! Jim, pe kata blasah si budak poyo hamsap ni. Harap badan je beso,
layan puaka nian rapik! huh, pegedah! skit aku x takut.

Jim, member baik ko lg sorg tu jim yg dok UKM bangi ye? ha tu lg sorg poyo tu.kutuk org perrghhhh x hengat. Ape lg jim, henyak budak 2 ekor ni.Cakap jer lebih buatnye hidak gak. Pegedah!!
Back to top Go down
http://www.cimbaviva.com
nmfaridh11
cIkGu tAdIkA
cIkGu tAdIkA


Posts : 37
Join date : 13/01/2009
Age : 34
Location : Kuala lumpur

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Apr 13, 2009 8:28 pm

Jim, diorg ni bile ade wat party, kenduri doa selamat je baru jumpa jalan blk...kalau idak tu huhhh kg pun dah hengat dah...ko ceramahkan diorg sket jim. Aku x leh...kang dorg kata aku poyo lak...

Ko ceramah dulu jim...ko bg dulu, aku folo blkg...k?
Back to top Go down
http://www.cimbaviva.com
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Apr 14, 2009 9:30 pm

ko ni farid xmsk umah awam kang nie..
nk kene baling ngan selipar jepon ke ko nk brubah jadi tapir...hehehe

patot nasihat kan ko dulu janji pkl 12 msg pkl 4pg apa cer....poyos....
Back to top Go down
nmfaridh11
cIkGu tAdIkA
cIkGu tAdIkA


Posts : 37
Join date : 13/01/2009
Age : 34
Location : Kuala lumpur

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Sat Apr 18, 2009 1:12 pm

wei ko tu masuk ke umah awam tu aku nak tanya ko.
blk kg pun maleh ade ati nak blg selipar...
wei umah awam tu pun x ngaku ko kariah situ dah ko igt skit.
aku x masuk la beb umah awam tu beb...
xde mende kat umah awam dah pun...
ingat sket...

sape suh tunggu sampai 4 pg...bile mase plak aku janji nak trun...LANGO..!!
Back to top Go down
http://www.cimbaviva.com
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Apr 20, 2009 9:28 am

Panggil ADMIN krg baru tawuu...
Kita dah OOT dah neh....

Kalu nak undang kawen cepat le undang....

Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Idea Razz Mad Embarassed confused bounce rabbit pig queen flower study geek santa cherry What a Face Crying or Very sad Surprised Sad Cool
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Apr 21, 2009 10:14 am

KAN DH KENE MARAH...SO apalg farid undang la...bkn undang luak N.9... lol!
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Apr 21, 2009 11:34 am

Undang....Kundang...Lundang...Pundang...

Lastly...

Admin Tendang dua-dua....

Yak...Dish!!!!
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Apr 21, 2009 2:43 pm

ADMIN dh marah wei....
CABOOTTTT...... Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Today at 5:11 pm

Back to top Go down
 
Biar aku le yang undang dulu....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SMKBA 1982 Community :: Undangan Ikhlas :: Undangan Perkahwinan-
Jump to: