SMKBA 1982 Community


Khas Untuk Bekas-bekas Pelajar SMKBA Yang Lahir Dalam Tahun 1982
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in
Latest topics
» Guna prepaid Tune Talk Dapat Point Tebus Tiket Air asia
Tue Jun 21, 2011 12:41 pm by ASBN

» ByPass FIREWALL dari Opis/pejabat yang Admin Block!!
Mon Oct 18, 2010 3:35 pm by norfazri

» WALIMATUL URUS
Mon Oct 18, 2010 2:31 pm by norfazri

» haloooo.......
Wed Oct 06, 2010 12:07 pm by abob82

» Koridor oh koridor
Sun Aug 08, 2010 3:49 am by ajim

»  10 fitrah manusia cantik
Tue Aug 03, 2010 11:15 am by hafizhawari_82

» Orang yang Berakal
Mon Aug 02, 2010 10:45 am by hafizhawari_82

» Mohd Azim YB....Topik Khas Untuk Mu..
Sun Aug 01, 2010 3:25 am by ajim

» Cerita Lucu: Kisah Tiga Pemuda Kampung
Fri Jul 30, 2010 4:38 pm by hafizhawari_82

Top posters
^^DaUnKeToM^^
 
abob82
 
hafizhawari_82
 
ahnoi
 
badlock
 
Emelly_HdeW
 
Yop pi'ee
 
pejie_kunyit
 
caoi
 
bogat82
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

  LAWAK @ KELAKAR

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
hafizhawari_82
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 234
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Ipoh

PostSubject: LAWAK @ KELAKAR    Tue Jul 27, 2010 2:36 pm

Tersebut lah kisah tentang si Minah yg sewel separuh otak dek kerana jatuh
dari katil kerana aksi tidur yg agak lasak...
pusin sana pusin sini..last last terjatuh mereng kepala hotak
separuh....heh ehe...

oke ... tersebut lah kisah, satu hari dimana Ibunya sedang tengah sebuk
memasak hidangan tengahari....

Ibu : Minahhhhhhhh.. ...meh tolong mak sat... gi kedai Pak Abu duda tu
tolong belikan mak Santan Kelapa....!!
Minah: oke mak ....bak sepuluh rengget..!
Ibu: Ape nye sampai sepuluh ringgit nak beli santanya Minah oiii....!! Nah
Amik seringgit ni belikan mak santan...

Si Minah pun bergegas ke kedai runcit Pak Abu duda.. yg tak berapa jauh
dari umah......adel ah 80 meter jauhnye...
..sesampai ke kedai Pak Abu...kelihata n ramai anak2 muda dan belia kampung
sedang bermain Dam haji ditepi kedai si Pak Abu ......

Minah: Pak Abu ...!! PAk Abu !! Mak nak soh kita beli Santan kelapa
lah......nah seringgit..... Mak kata cukup ni...!!

Pak Abu dan bebudak muda2 semua ambil acuh tak acuh dengan kehadiran si
Minah yg depa tau mereng separuh hotak ni...
tak kuasa depa nak amik pot....
Si Rizal ...tetiba membisikan sesuatu kepada telinga si Pak Abu duda yg
duduk disebelahnya,......
si Pak Abu duda pun lalu menyahut dan menyapa si Minah kembali...

Pak Abu: Minah.....Mmmm m cantik skirt awak..!!..hehe,....MMmm okay
...sebenarnya santan dah abih....kelapa belum sempat petik kat pokok kelapa
tu hah...
....lutut pak Abu ni dah tua tak bule memanjat dah.....
..camnilah..ka lu Minah tolong panjatkan... Pak Abu kasik
Freeeeee...... .(Sambil senyum sinis kepada semua yg tengah main dam kek
situ)

Minah : Tinggi lahh Pak Abu..mana sampai......!!

Pak Abu : Uiissssshhhhh. ...ade tangga ni hah.......kami semua ni pegang
tangga kat bawah, sambil Minah panjat atas amikan kelapa tu..
(jerat pak abu menskodeng si Minah mereng kian masuk jarumm.....)

Minah : Mmmmmm...okey kot...tapi pak abu semua pegang baik baik tau tangga
ni......nanti Minah campak kelapa kat bawa...sambut tauuuu!!!

Pak Abu ngan Ulat2 dam : Boley ajaaaaaaaaa... ......

Si Minah pun memanjat.....d an tercapai lah hajat si Pak Abu ngan kaum nya
melayan nafsu menskodeng si Minah...!!!

Setiba di rumah dengan santan nya...

Ibu: Ape kene sampai sejam ko ni pegi beli santan kat kedai tu hahh
Minah!!! Mana ko merewang pulak tadi..??
Minah : Eh takdelah Mak....tadi Pak Abu tu soh Minah yg panjat sendirik
pokok kelapa tu ..pastu dia kasik lah santan tu free kat Minah...
...nah amik serenget balik..!!

Mata mak minah tetiba mebulat terkejut......

Ibu : Apaaaaaa!!!!!! yg ko pegi ikut cakap diorang tu kenapa?Huh? diorang
tu amik kesempatan kat engkau lahhhhhhhhhhh!!!!!
(tempik ibu si Minah maraah!! )

Minah: iye ke mak??? mana ade.....@!!

Ibu: Hissshhh ape nak jadi dengan kau ni......Pak Abu tu semua cuma nak
ambil kesempatan kat engkau ...depa nak intai kat dalam skirt kau tu
hah...!!!
Minah: lah...apsal pulak diorang nak tengok kat dalam skirt ni??? (tanya
Minah bingung?? )
Ibu: haissshhh...um ur je dah 25!!! penat lah Mak nak eksplen kat kau
ni...diorang nak intai seluar dalam kau tu lah......
(muka mak Minah makin merah dek marah!!)

Tetiba si Minah gelak tak ingat...!!!! membuatkan maknya kehairanan tahap
maksimum...... .

Minah: Hahahaha...hah a..bodoh lah diorang tu mak....!!
Mak: Apahal dengan ko ni....? Apa pulak tak kene ni??

Minah: AHAHAHAHAa.... kalu diorang ingat diorang pandai...Minah lagi pandai
lah mak.......!!
jangan risau lah mak...diorang tak dapat tengok lah suar dalam
Minah tadi....Confer rrrr m!!

Mak: lah iye ke.....kamu kata kamu...(belum sempat mak minah menghabiskan
pertanyaan...
Minah: Minah tak pakai suar dalam lah Mak !!!

Mak: *%&!@#(Pengsan)
Back to top Go down
 
LAWAK @ KELAKAR
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SMKBA 1982 Community :: sEmBaNg-SeMbAnG :: KeLaKoR rIa-
Jump to: