SMKBA 1982 Community


Khas Untuk Bekas-bekas Pelajar SMKBA Yang Lahir Dalam Tahun 1982
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in
Latest topics
» Guna prepaid Tune Talk Dapat Point Tebus Tiket Air asia
Tue Jun 21, 2011 12:41 pm by ASBN

» ByPass FIREWALL dari Opis/pejabat yang Admin Block!!
Mon Oct 18, 2010 3:35 pm by norfazri

» WALIMATUL URUS
Mon Oct 18, 2010 2:31 pm by norfazri

» haloooo.......
Wed Oct 06, 2010 12:07 pm by abob82

» Koridor oh koridor
Sun Aug 08, 2010 3:49 am by ajim

»  10 fitrah manusia cantik
Tue Aug 03, 2010 11:15 am by hafizhawari_82

» Orang yang Berakal
Mon Aug 02, 2010 10:45 am by hafizhawari_82

» Mohd Azim YB....Topik Khas Untuk Mu..
Sun Aug 01, 2010 3:25 am by ajim

» Cerita Lucu: Kisah Tiga Pemuda Kampung
Fri Jul 30, 2010 4:38 pm by hafizhawari_82

Top posters
^^DaUnKeToM^^
 
abob82
 
hafizhawari_82
 
ahnoi
 
badlock
 
Emelly_HdeW
 
Yop pi'ee
 
pejie_kunyit
 
caoi
 
bogat82
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 Biar aku le yang undang dulu....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Biar aku le yang undang dulu....   Fri Jan 09, 2009 3:45 pm

Cool Cool
emmm...
biar aku yang buat undangan walaupun kad kahwin tak siap...

Majlis aku:-

29hb Mac 2009

Datang jgn tak datang... Embarassed
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
pejie_kunyit
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 127
Join date : 09/01/2009

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Sun Jan 18, 2009 12:45 pm

lau kad tak dapat..aku tak nak datang!!!!! Mad
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Jan 19, 2009 6:45 am

cesss...nak kad ek??
leh...kad prepaid nak...kekekeke..
dlm proses..aku bli online je kad..
masih dlm proses finalizing artwork... pale
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
pejie_kunyit
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 127
Join date : 09/01/2009

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Jan 27, 2009 1:22 am

takpe..aku leh tunggu.....
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Fri Feb 13, 2009 8:14 am

Salam,

Kepada rakan-rakan forum..silalah hadir ke Majlis Perkahwinan saya pada 29 Mac 2009...

Berikut dilampirkan bersama kad kahwin dalam bentuk softcopy/imej sebagai awalan sebelum disusuli dengan penghantaran kad ke alamat yang telah diberikan anda semua...

Besarlah harapan saya jika anda semua hadir di Majlis Perkahwinan saya yang tak seberapa...
Tidak lah saya berniat untuk bermegah-megah sengaja menjemput anda ke majlis yang dimaksudkan namun jauh di sudut hati saya takut ada kawan-kawan yang berkecil hati sekiranya saya tidak mengingati anda semua di hari bertuah saya kelak...

Sekali lagi dengan rendah diri dan penuh takzim saya menjemput anda semua ke Majlis Perkawinan saya pada 29 Mac 2009 (Ahad) di alamat seperti yang tertera pada kad ataupun di ruangan pengenalan diri saya dalam forum ini...

afro afro



Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
Farra Shukri



Posts : 3
Join date : 13/02/2009
Age : 34

PostSubject: dah nak kawen ko yer..   Fri Feb 13, 2009 10:22 am

thanx ar coz jemput. tapi aku nak kad gak. kalo aku takder paper time 2, imsyaAllah aku p.
congrats ek.
Back to top Go down
hemanleeds



Posts : 8
Join date : 16/02/2009
Age : 34
Location : Leeds, UK

PostSubject: Congrat   Mon Feb 16, 2009 8:33 pm

Nak kad juger, even tak bleh nak dtg, pleaseeeee. Farrah sponsor tiket balik boleh tak, haha
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Feb 17, 2009 6:32 am

Ceh Man..ko ni mmg melampau tahap Pau tnjung malim nih...
Nak Kad jugak ek...
Takpe..aku cuba hantor kat ko ek...ikut alamat yg ko bg kat pengenalan diri ko kat forum ni kan...
Aku pun tak penah hantor ke luor negara..hantor ke luor rumah penah lerr... study study study
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
hemanleeds



Posts : 8
Join date : 16/02/2009
Age : 34
Location : Leeds, UK

PostSubject: Thank You   Tue Feb 17, 2009 6:31 pm

Hehe, Thank You. Nanti lehla aku tunjuk kad kawin ko kat omputih2 kat sini, haaaaa mesti ko bangga nanti, hehe. Silap2 omputih2 tu plak nak dtg kenduri ko. Kalau boleh, pos ngan pau2 tanjung malim sekali, susah nak dpt kat sini tu, hahahahahaha
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Wed Feb 18, 2009 6:48 am

Auuwww...
Man...jgn tunjuk kat omputeh Man...
Malu I tauwww....
Auwww...
Pau Tanjung Malim udah abih...
Pau Ahmad kat restoren Ampang pun dh abih...
Augustine 'Pau'l ade...
nak???

p/s: Aku selalu berangan2 nak duk luor negara mcm ko...mcm mane le nikmatnye.... afro afro
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
zUe_SeIn
CiKgU saNdArAn
CiKgU saNdArAn


Posts : 53
Join date : 13/02/2009
Age : 33
Location : Jay Bee

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Sat Feb 28, 2009 11:41 am

weh wan dah praktis akad nikah ke?wehehehehe,debor2 teman..... pale keh keh aku pulok yg brerdebor mcm tak betolll jer..keh keh Embarassed
Back to top Go down
nmfaridh11
cIkGu tAdIkA
cIkGu tAdIkA


Posts : 37
Join date : 13/01/2009
Age : 34
Location : Kuala lumpur

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Sun Mar 01, 2009 9:31 am

aku kalu mu x poh kak kawing mu tu pung aku gi gok tok kire doh mu xse poh kak tu ke dok
tp aku nok kak bisneh had tempak mu tempoh kak kawing mu tuh pasa ku pung nak servey2 nak wak kad ce mu tu.
mu jange lupe we...date ghumah aku anta kak kawing mu tu...tokse gi ar kalu mu x anta...
Back to top Go down
http://www.cimbaviva.com
bogat82
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 105
Join date : 07/02/2009
Age : 34
Location : penang

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 02, 2009 7:42 am

hahahahahaha....tak paham... confused confused confused confused farid....bahasa perak bleh tak....hahahahha Embarassed
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 02, 2009 11:41 am

Biase le Bogart...
Tu kene mandrem ngn awek Kelantan ler tu...
Berkecek-kecek plak si pemakai tie nih...
Halooo....SMKBA ni kat Tapah...Perak ye incieeek...

p/s: Kuchieng Menchuriey Lawuok!!!
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
ajim
CiKgU saNdArAn
CiKgU saNdArAn


Posts : 95
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : tapah aje...

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 02, 2009 1:35 pm

kamu ni apehal farid....
tbe2 je ckp jerman...
udah kne pukau ngan mek kelate ke pun. afro
Back to top Go down
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 02, 2009 2:06 pm

wei GERMAN ati panas lak aku kt FARID ni..mu kecek lg kawe te`mu... afro
Back to top Go down
bogat82
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 105
Join date : 07/02/2009
Age : 34
Location : penang

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 02, 2009 3:56 pm

aduh jim....jerma ker bahasa dia ckp...patutlh aku tak perasan....hahaha..tullah..aku rasa kena mandrem si farid nie...sure kena dh nie niang rapik...hehehhe...aper laagi geng2 ku sekalian...tugas kita tuk betulkn si farid nie....wan adi...najiib...ajim....kita kasi lempang 1 das kat pipi kanan dia... cherry
Back to top Go down
nmfaridh11
cIkGu tAdIkA
cIkGu tAdIkA


Posts : 37
Join date : 13/01/2009
Age : 34
Location : Kuala lumpur

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Mon Mar 02, 2009 7:58 pm

wak taing skare ni payoh skek ar...perok skare ni doh kucar kacir...sano sinni ore dok bekelahhi...nasik kelahhi, buke berahi...
huk alo mu ni bogak...muko doh ganah doh...badang beso bak Si Badang, tp puaka niang rapik gok mu layang...huh tp aku puji ar najib nge ajing, rambuk dio sekato bok peruk masing2...mano mu buak? ambo pung nok tra la...tp spect ajing kalah ah, spect najib gi lawa. Ce langau,huhuhu...
Back to top Go down
http://www.cimbaviva.com
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 6:58 am

Hungh...hungh...hunghh.... Mad Mad
Aje nye benor si budak Farid si pemakai Tie n tersengih bak kerang busok nih nak kene nih....
Berkehencek Jerman kamu ye... Mad Mad

Ajim: Evil or Very Mad
Kamu tgok dia panggil kamu ape....
Bukan ke dah hampir same ngan Anjing tuh...
Ni le kawan kamu ye..
Seronok dia memanggil kamu Anjing...

Najib: Evil or Very Mad
Kamu tgok le dia kutuk kamu tuh ha..
Perut le...spek mata le..rambut le...
Dia nak kata kome tuh tak hensem macam dia le tuh...

Bogart: Evil or Very Mad
Kamu plak dia kata badan besor mcm badang...
Tu nak kutuk kamu berbadan besor sgt le tu..
Tak mcm dia kecik molek n hensem agaknye...

Ajim + Najib + Bogart + Aku

Marilah kita bersatu padu untuk mengajar budak ala-ala badut Jerman ni supaya berhenti BERKEHENCEK JERMAN...

p/s: Kengkawan...ape kata kita naik keta Persona baru si Jerman yang memakai Rim Sukan Bersaiz Lima Belas Inci gi jenjalan masuk Lubok Degong???

lol! lol! lol!
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
Emelly_HdeW
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 213
Join date : 20/01/2009
Age : 34
Location : Bangsar

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 8:07 am

>>> apehal c farid soooooooooo POYOZZZZZ....X PYH LAAA SMPI TAHAP NK KUTUK MEMBE BEB....so the kelantan boy la kau......
Back to top Go down
bogat82
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 105
Join date : 07/02/2009
Age : 34
Location : penang

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 8:36 am

hahaha....aku stuju...jom..kt naik keter dia gi jln2...

aduss...kena sedas aku ek...si farid bagi..hehe...kwn2 lain pun kena gak ek..wah..nie farid nie nk kena sedas nie..hehe..jom kt serang farid..hehe...


p/s..farid..aku masih tak paham bahasa german ko ttue.... confused confused confused ...nasib baik wan adi terangkan..

emy...aku pun rasa dia dh poyo sekarang nie...dulu time jd cikgu sambilan ok jek aku tgk..jd org jgak...tp sjak keje sekarang nie..lain jek..hehe...bahasa jerman pakai...advance dh member sorg nie.. lol!
Back to top Go down
Emelly_HdeW
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 213
Join date : 20/01/2009
Age : 34
Location : Bangsar

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 9:19 am

>>>>>>> amy no hal setakat nk boikot org nieeeee......huhu....mari mulakannnn
Back to top Go down
^^DaUnKeToM^^
cIkGu kAuNsElInG
cIkGu kAuNsElInG


Posts : 475
Join date : 08/01/2009
Age : 34
Location : Bandar Sunway

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 11:06 am

Aku + Batu + Api = farao farao

Me + Stone + Fire = farao farao

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
http://tapahrawk.blogspot.com
nmfaridh11
cIkGu tAdIkA
cIkGu tAdIkA


Posts : 37
Join date : 13/01/2009
Age : 34
Location : Kuala lumpur

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 11:35 am

anak itik berjalan jalan,
berjalan jalan di tepi perigi,
kalau inceeekkk bogat nak gi jalan,
jgn la jalan di tepi perigi, kang ada yg tenggelam dlm perigi kang...
Back to top Go down
http://www.cimbaviva.com
badlock
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 214
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Bangi

PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Tue Mar 03, 2009 4:03 pm

ko ni mmg xlps umah awam nanti siap la ko... Twisted Evil
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Biar aku le yang undang dulu....   Today at 5:11 pm

Back to top Go down
 
Biar aku le yang undang dulu....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SMKBA 1982 Community :: Undangan Ikhlas :: Undangan Perkahwinan-
Jump to: