SMKBA 1982 Community


Khas Untuk Bekas-bekas Pelajar SMKBA Yang Lahir Dalam Tahun 1982
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in
Latest topics
» Guna prepaid Tune Talk Dapat Point Tebus Tiket Air asia
Tue Jun 21, 2011 12:41 pm by ASBN

» ByPass FIREWALL dari Opis/pejabat yang Admin Block!!
Mon Oct 18, 2010 3:35 pm by norfazri

» WALIMATUL URUS
Mon Oct 18, 2010 2:31 pm by norfazri

» haloooo.......
Wed Oct 06, 2010 12:07 pm by abob82

» Koridor oh koridor
Sun Aug 08, 2010 3:49 am by ajim

»  10 fitrah manusia cantik
Tue Aug 03, 2010 11:15 am by hafizhawari_82

» Orang yang Berakal
Mon Aug 02, 2010 10:45 am by hafizhawari_82

» Mohd Azim YB....Topik Khas Untuk Mu..
Sun Aug 01, 2010 3:25 am by ajim

» Cerita Lucu: Kisah Tiga Pemuda Kampung
Fri Jul 30, 2010 4:38 pm by hafizhawari_82

Top posters
^^DaUnKeToM^^
 
abob82
 
hafizhawari_82
 
ahnoi
 
badlock
 
Emelly_HdeW
 
Yop pi'ee
 
pejie_kunyit
 
caoi
 
bogat82
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 Cerita Lawak :Care Menjawab Tepon yg Betul....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
hafizhawari_82
CiKgU DiSiPlIn
CiKgU DiSiPlIn


Posts : 234
Join date : 09/01/2009
Age : 34
Location : Ipoh

PostSubject: Cerita Lawak :Care Menjawab Tepon yg Betul....   Wed Jul 07, 2010 11:14 pm


Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan
adelah salah... dan kebanyakannye sama.. terpikir kah
anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi
disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak
le korang boring sangat kalu jadi operator).

1. Soalan: haloo, may i speak to ina please?
Jawapan: maap.. sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah.. saya kat sini, mane le saya tau sape
kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler, buat ape tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye
boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah, bapak ade pasal rumah ni
bapak yang beli.

6. Soalan: haloo ina, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat
tepon ni..

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap, nombor yang anda dail tidak mahu
memberikan perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad.. saya nak
bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri, saya sibuk.. maap

9. Soalan: halloo......
Jawapan: haloo.. pusat sakit mental disini, anda ingin
mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap.. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi.. kalau saya masih
menjawab betul le tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam.. (tupp! terus letak
tepon.. salam kite wajib jawab)

Hehehhehe....(",)
Back to top Go down
 
Cerita Lawak :Care Menjawab Tepon yg Betul....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SMKBA 1982 Community :: sEmBaNg-SeMbAnG :: KeLaKoR rIa-
Jump to: